Vil du ha fibernett fra Telenor?

Bindal kommune har inngått avtale med Telenor om utbygging av fiber i områdene Bindalseidet, Terråk og Helstad/Bangstad. Hvis du bestiller før 1. juni, er det stor sjanse for at Telenor kan fullføre arbeidet med å bygge ut fiber før jul 2019.

Vil du ha fibernett fra Telenor?

Gå inn på denne siden hos Telenor og les mer om hvordan du skal bestille fiber.

Søk opp din boligadresse, med vegnavn og husnummer. Hvis du ikke finner din boligadresse, ligger huset utenfor det aktuelle området.
Utbyggingen er avhengig av at minst 70% i hvert område bestiller. Straks dette tallet er nådd, vil Telenor sette i gang arbeidet.