Ledig stilling: Avdelingsvert, 4 stk 10% stillinger

Ved helse- og omsorgsavdelingen, Bindal sykehjem er det ledig 4 x 10% midlertidig stilling som avdelingsvert fra 1.2.2021 – 31.12.2021. Søknadsfristen er 1. februar 2021.

Avdelingsvert

Helse- og omsorgsavdelingen i Bindal kommune har mottatt koronatilskudd fra fylkeskommunen, hvor formålet er å gi eldre på institusjon og bofellesskap et tilbud om sosial kontakt, aktivitet og legge til rette for dialog med pårørende i disse koronatider.

Kort om stillingen:

Vi har fra tidligere god erfaring med ungdommer som avdelingsverter i avdelingene på sommeren. I 2021 ønsker vi å tilegne oss ungdom som kan tenke seg å jobbe på helg i en turnus for å være sammen med de eldre under måltidene, finne på aktiviteter og tilrettelegge for dialog med pårørende. For å søke på stillingen må du være født i 2006 eller tidligere.

Vi håper nettopp du kunne tenke deg en slik erfaring.

Ansvarsområdet og arbeidsoppgaver:

• Bidra til et godt samarbeid med pasienter og pårørende.
  • Bidra med å tilrettelegge måltidene for eldre, og bidra til hyggelig samvær under måltidene.

Personlige egenskaper:

• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Du evner å arbeide målrettet, selvstendig, strukturert og ansvarsbevisst.
  • Du har god serviceholdning og godt humør.
  • Være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og være en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.

Vi tilbyr

Opplæring og oppfølging på arbeidsplassen

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til leder institusjon Heidi Pedersen, tlf 482 24 778/957 64 860.

For stillingen gjelder tilsetting, lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP med 2 % innskudd.

Gyldig politiattest må framlegges før tiltredelse av stilling.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no, innen 1.2.2021.