Flere stillinger ledige i Bindal

Lyst å jobbe i Bindal kommune? Vi har nå mange ledige stillinger i helse- og omsorgsavdelingen - sykepleier, vernepleier, helsefagarbeider, studenter og assistenter.

På lenken Ledige stillinger - Arbeidsplassen (nav.no) og på lenkene under finner du nå flere ledige stillinger i Bindal kommune.

Ledig stilling ved vaskeriet Bindal helsetun

Avdelingsvert Bindal helsetun

Helgestillinger ved Bindal helsetun

Helgestillinger i miljøtjenesten

Sykepleier i helse- og omsorgsavdelingen

Ledig stilling som barne- og ungdomsarbeider i Bindal barnehage

Ledig vikariat som barne- og ungdomsarbeider i Bindal barnehage

Ledig vikariat som barne- og ungdomsarbeider ved Terråk skole

Bindal kommune har de siste årene gjort store oppgraderinger i bygningsmassen og investert i nye velferdsteknologiske løsninger i helse- og omsorgssektoren. Vi har et nytt og moderne helsetun som rommer både institusjon, omsorgsboliger, helse- og omsorgsadministrasjon, hjemmetjenesten, kjøkken, vaskeri, røntgen rom m.m. I tillegg er det satt opp nye omsorgsboliger med velferdsteknologi, dagsenter og areal for fellesbruk og aktiviteter. Agenda Kaupang har rangert alle landets kommuner i sin "Kommuneindeks 2022", der tar Bindal 4. plassen i ny kvalitetsvurdering av norske kommuner. I kategoriene "Pleie og omsorg" er vi best i landet! Vi tør påstå at Bindal kommune er en god kommune å bo i, for både ung og gammel.

Lokale avtaler vi har i Bindal kommune per i dag:

- rekrutteringstillegg for sykepleiere og vernepleiere i turnusstillinger
- ekstra godtgjørelse for helgearbeid utover 17 helger per år
- egen avlønning for sykepleier- og vernepleierstudenter
- mulighet for god stipendordning for sykepleier- og vernepleierstudenter i kombinasjon med fast stilling
- nedskriving av studielån