Ferievikariat: Helsesekretær i sommer

Bindal kommune trenger helsesekretær til ferievikariat for perioden 29. juni 20 – 14. august 20 i 100% stilling. Søknadsfrist 15. mai

Helsesekretær

Bindal legekontor søker helsesekretær til ferievikariat for perioden 29.6.20 – 14.8.20 i 100% stilling.

Ansvarsområdet og arbeidsoppgaver:

• Resepsjon og telefonhåndtering
  • Div. kontorarbeid
  • Laboratoriearbeid
  • Andre arbeidsoppgaver etter kontorets behov

Kvalifikasjoner:

• Fullført utdanning som helsesekretær. Annen relevant utdanning kan bli vurdert.
  • Søker må ha norsk autorisasjon som helsepersonell
  • Erfaring fra tilsvarende arbeid er en fordel
  • Søker må beherske norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

• Vi søker serviceinnstilte medarbeidere som har en faglig trygghet basert på relevant utdanning og praksis
  • Jobber effektivt og selvstendig
  • Trives i en hektisk hverdag og i møte med pasientene våre
  • Personlige egenskaper vektlegges

Stillingen krever at godkjent politiattest framlegges før tiltredelse.

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til kontorleder Nina Aune, telefon 750 32560.

For stillingen gjelder tilsetting, lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP med 2 % innskudd. Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no, 15.mai 2020. CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.