Fagarbeider/assistent - Bindal barnehage

Bindal kommune har ledig stilling 50 % midlertidig stilling for perioden 1.3.2022 -- 31.7.2022 ved barnehagens avdeling på Bindalseidet. Søknadsfrist er 21. januar 2022.

Fagarbeider/assistent - Bindal barnehage

Kvalifikasjoner

Vi ønsker oss søkere med fagbrev i barne- og ungdomsarbeiderfaget. Dersom vi ikke mottar søkere med denne kompetansen, vil andre søkere med relevant fagbrev eller erfaring bli vurdert.

Personlige egenskaper

• Har evnen til å skape gode og trygge relasjoner.
  • Er velfungerende og samarbeidsorientert i team.
  • Deltar aktivt i arbeidet med å skape et godt arbeidsmiljø.
  • Samarbeider godt med foresatte.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til styrer Arnfinn Hamnes, telefon 915 62008.

Politiattest må framlegges ved tilsettelse.

For stillingen gjelder tilsetting og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover og reglement. Lønn i henhold til tariffavtale.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no innen 21.1.2022 CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.