Kommunikasjonsstrategi Bindal kommunestyre vedtok i april 2014 en kommunikasjonsstrategi for Bindal kommune. Samtidig vedtok de en handlingsplan for bruk av sosiale medier og nettsiden. (PDF, 993 kB) Kommunestyrevedtaket finner du her. (PDF, 16 kB) Her er hovedmålene fra strategien og planen. Bygge kommunens omdømme og identitet Gi innbyggerne god informasjon om tjenester, rettigheter og plikter Sikre medvirkning, dialog og samhandling Sørge for god internkommunikasjon for å sikre en velfungerende virksomhet Nettside Skal være naturlig førstevalg for å søke informasjon om kommunale tjenester/prosjekter og aktivitet i kommunen. Oppslagsverk, alt på ett sted. Det er vår egen nyhetskanal, der vi kan profilere kommunen. Nyhetsabonnement for hovedsaker og plansaker. Her kan vi synliggjør saker til politisk behandling og politiske vedtak. Hovedkanal for kommunikasjon i krisesituasjoner Facebook Raske” saker, korte saker, dagsaktuelle saker, profilerende saker. Informasjon som er aktuelt for alle eller gjelder store målgrupper. Viktig kanal for kommunikasjon i krisesituasjoner YouTube Profilerende kanal med filmer om og fra Bindal Flickr Profilerende kanal for fotografier som viser det gode liv i Bindal. Sist endret 13.12.2017 13.47